Welke kosten zijn er verbonden aan je lidmaatschap, en welke rechten/plichten heb je? In dit onderdeel worden deze uitgelegd!

Klusbijdrage/klusdagen

Net zoals elke vereniging, heeft ook SvBB enige onderhoud nodig. Zo’n 6 keer per jaar organiseren wij een klusdag. Op deze klusdagen wordt onderhoud uitgevoerd en maken we de vereniging extra schoon. Elk lid kan hieraan een bijdrage leveren en wordt hiervoor ook gevraagd. Het motto vele handen maken licht werk, gaat ook voor ons op.

Op je lidmaatschapsoverzicht staat dat een klusbijdrage onderdeel vormt van je algemene contributie. Deze bijdrage verdien je weer terug zodra je bij één (of meerdere) klusdagen aanwezig bent, of je op een andere manier inzet voor de vereniging!

Commissies

Bij SvBB zijn diverse commissies actief. Denk hierbij aan een commissie voor het onderhoud van de baan, wapenschoonmaak, wedstrijden bedenken en een commissie voor de communicatie. Wil je ook deelnemen aan één van onze commissies? Bespreek gerust een keer met de beheerder wat jij leukt vindt en waar jij een bijdrage kunt leveren!

Verenigingsregels

Op de vereniging gelden enkele verenigingsregels waar je je als lid aan dient te houden. Deze kan je op de pagina over verenigingsregels teruglezen.

Betalen

Je krijgt in december een factuur voor je lidmaatschap van het komende jaar. Indien je niet (op tijd) betaalt, kan je de toegang tot de vereniging ontzegd worden. Heb je geen factuur ontvangen of ben je van mening dat deze niet klopt? Neem dan gerust contact op met de penningmeester.